Farr 100 Leopard 3 (Mon), pomijany przez Joosta Schuijfa, ukończył niezwykły hat-trick w wyścigu 2025 Cowes Dinard St Malo
Leopard 3 zdobył wyróżnienia linii, zwycięzcę IRC Zero i ogólne zwycięstwo w skorygowanym czasie w IRC, aby wygrać historyczny Król Edward VII Challenge Cup.
Drugim ogólnym i zwycięzcą IRC One był JPK 1180 Django (ITA) Giovanni Lombardi Stronati Stronati.
Trzeci ogólnie był Gery Trentesaux’s Ker 43 Long Courrier (FRA).
Zwycięzcy klasy dla wyścigu Cowes Dinard st Malo:
IRC 2 – Robin i Lawrence Herbert’s J/133 Corazon (GBR),
IRC 3 – Sam White i Sam North Racing JPK 1080 MZUNGU! (GBR),
IRC 4 – JPK 960 Frank Lavenant’s JPK 960
IRC Two Reded – Class Achille Nebout i Gildas Mahé Racing Pogo RC Amarris (FRA).
Grainger 36 UNO (GBR) Jamesa Holdera wziął wyróżnienia Multihull Line, aby wygrać trofeum Dinard. Po korekcie w czasie klasie Multihull wygrała Dazcat 1295 Swing Dazcat 1295 (FRA) Didiera Bouilllarda.
W przypadku 39-osobowej klasy IRC dwupargoniastej, Cowes Dinard St Malo był pierwszym wyścigiem o ich Mistrzostwa Europy IRC.
Zwycięzcą był Achille Nebout i Gildas Mahé Racing Pogo Rc Amarris, drugi był JPK 960 Sur La Mer Contre La Mer Cancer, ścigał się z Nils Boyer. Zakończeniem podium w pełni francuskiej było JPK 1050 Pilou Hervé Chatignera, ścigając się z Gildas Morvan.
Pięć wyścigów zostało teraz ukończonych dla nowej serii Racing Cowes Offshore. Siedem serii wyścigów liczy pięć najlepszych wyników dla wyścigów, które zaczynają się od Cowes, ale nie obejmuje wyścigu Rolex Fastnet.
Kolejnym wyścigiem w Mistrzostwach punktów sezonu RORC – największej na świecie serii wyścigowych na morzu – i przedostatnim wydarzeniem nowej serii Offshore Rorc Cowes będzie wyścig kanałowy, począwszy od Solent 19 lipca. Oznacza to również pierwszą przybrzeżną nogę Pucharu Admirała 2025.